تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 19:39 :: نويسنده : فرهان

 

برای این لحظه از سایت تک20 نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Calibre مدیریت کتاب های دیجیتالی با Calibre 0.8.17

دانلود در ادامه ی مطلب

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 19:37 :: نويسنده : فرهان

 

Office Regenerator نرم افزاری کاربردی می باشد که به وسیله آن می توان اسناد آسیب دیده مربوط به نرم افزار آفیس شامل ورد، اکسل و … را ترمیم و بازیابی نمود. نرم افزار کاربردی Office Regenerator را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Office Regenerator ترمیم و بازیابی اسناد آفیس با Office Regenerator 2011

 

دانلود در ادامکه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

A-PDF WaterMark نرم افزاری است برای قرار دادن علامت موردنظر شما برروی فایل های PDF. علامت هایی که توسط این نرم افزار می توانید برروی فایل های PDF قرار دهید، شامل متن و عکس است؛ بنابراین امکان قرار دادن لوگو و امضای شما نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان پرینت مستقیم فایل های PDF همراه با علامت موردنظر شماست. علامت ها می توانند در هر قسمتی از فایل PDF شامل عنوان، بدنه و خاتمه ی آن قرار داده شوند و یا اینکه فقط برروی صفحاتی خاص ملا فقط صفحه های زوج اعمال شوند.

 

A PDF Watermark اضافه کردن WaterMark به فایل های PDF با A PDF Watermark 4.5.10

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها